ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

اردوی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۱۴۴۲۵۱
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
اردوی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه امام رضا(ع)
تیم شمس آذر قزوین اردوی آمادگی خود در ورزشگاه امام رضا علیه السلام را از روز گذشته آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در دور رفت رقابت‌های فوتبال لیگ یک عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به خودش اختصاص داد، از روز شنبه در استادیوم امام رضا (ع) مشهد اردوی آمادگی برگزار کرد.

شاگردان سعید دقیقی به منظور افزایش سطح آمادگی و بالابردن آمادگی بازیکنان خود این اردو را ترتیب دادند.

این اردو شامل استفاده از امکاناتی، چون زمین تمرینی و اصلی ورزشگاه امام رضا علیه السلام، مجموعه آبی و سالن بدنسازی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی می‌باشد.

لازم به ذکر است با توجه به وجود زیرساخت‌ها و تجهیزات متنوع ورزشی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی قبل از این نیز تیم‌های فوتبال ملی نوجوانان و گل گهر سیرجان نیز در محل ورزشگاه امام رضا علیه السلام اردو و از امکانات ورزشی این موسسه جهت حفظ آمادگی ورزشکاران خود استفاده کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->